۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
سرمربی رئال به زندان می‌رود؟

دادستانی اسپانیا سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید را به کلاهبرداری مالیاتی متهم کرده و این احتمال وجود دارد که مرد ایتالیایی با مجازات زندان روبه‌رو شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دادستانی اسپانیا، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید را به کلاهبرداری مالیاتی متهم و ۴ سال و ۹ ماه حبس برای او درخواست کرده است.

در بیانیه‌ای که امرروز منتشر شده، دادستانی مادرید آنچلوتی را به ۲ فقره کلاهبرداری مالیاتی حد فاصل سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ متهم کرده است. دفتر دادستانی مادرید با اشاره به زیان‌های وارد شده به خزانه‌داری اسپانیا اعلام کرده که این رقم بالغ بر یک میلیون یورو بوده است. آنچلوتی در نخستین دوره حضور روی نیمکت رئال، تابستان ۲۰۱۳ راهی مادرید و در سال ۲۰۱۵ برکنار شد.

سرمربی اسبق چلسی و آ.ث‌میلان در ژوئن ۲۰۲۱ بازگشت تا سکان هدایت کهکشانی‌ها را به دست بگیرد. او اخیراً قرارداد جدیدی را تا ژوئن ۲۰۲۶ با رئال امضا کرده است.

در سال ۲۰۱۶، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اسبق بارسلونا و کنونی تیم اینترمیامی به کلاهبرداری مالیاتی متهم شد و برای جلوگیری از محکومیت ۲۱ ماهه، جریمه نقدی پرداخت کرد. همچنین کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی اسبق رئال و فعلی النصر عربستان در سال ۲۰۱۹ به تخلفی مشابه متهم شد و پس از اقرار، با پرداخت ۱۹ میلیون یورو جریمه موافقت کرد.

کد خبر 733844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.