نظارت بر بازار کردستان در ایام پایانی سال تشدید شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: مشارکت همه دستگاه‌ها با نیروی انسانی و امکانات خودرویی خود در این ایام پایانی سال برای نظارت بر بازار ضروری است و باید نظارت‌ها تشدید شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، علی نوری، امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در کارگروه تنظیم بازار استان کردستان اظهار کرد: با توجه به جدیت و اهتمامی که امسال در استان وجود داشته، نرخ تورم کالاها و اقلام خوراکی کاهشی بوده است.

وی افزود: مشارکت همه دستگاه‌ها با نیروی انسانی و امکانات خودرویی خود در این ایام پایانی سال برای نظارت بر بازار ضروری است و باید نظارت‌ها تشدید شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: توزیع اقلام اساسی به صورت کارشناسی شده و با دخالت اداره شهرستان‌ها صورت گیرد و فرمانداران نیز در این مورد نظارت مستقیم داشته باشند.

نوری تصریح کرد: احداث بازار روز تاکید رئیس‌جمهور به همه استان‌ها است که در سفر استانی ایشان به استان کردستان نیز مورد تاکید قرار گرفت و حتماً باید در استان نیز نسبت به راه‌اندازی این بازار روزها اقدام شود.

وی ادامه داد: شهرداری سنندج پیگیر ساماندهی و تعیین تکلیف ۱۱ کانکسی باشد که از گذشته وجود در سطح شهر داشته تا این کانکس‌ها در خدمت تنظیم بازار استان قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اضافه کرد: در صورت نیاز دستگاه‌های مربوطه با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، محدودیت خروج مرغ از استان و ارسال آن به استان‌های همجوار را بردارند.

نوری خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌ها با مصوبات جلسات کارگروه تنظیم بازار مسئولانه برخورد کرده و آنها را حتماً اجرایی کنند.

کد خبر 733831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.