وقوع بارش‌های پراکنده و تندباد در استان خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به افزایش دما از هفته آینده گفت: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از فردا تا اواسط روز جمعه ریز موج‌هایی از فراز استان عبور می‌کند، در این ایام به ویژه روز پنجشنبه در مناطق جنوب غربی، جنوبی و مرکزی وزش بادها متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از فردا تا اواسط روز جمعه ریز موج‌هایی از فراز استان عبور می‌کند که سبب ابرناکی و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در قسمت‌های شمالی، شمال شرق و ارتفاعات استان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ماهیت فصل وقوع رگبار به صورت نقطه‌ای در بقیه مناطق استان نیز دور از انتظار نیست، در این ایام بویژه روز پنجشنبه در مناطق جنوب غربی، جنوبی و مرکزی وزش بادها متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: مناطق ساحلی و دور از ساحل شمال خلیج فارس از بعد از ظهر پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه مواج است، تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما مورد انتظاراست.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۴.۵ و ایذه با ۱.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۲۴.۳ و حداقل به ۱۰.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 733804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.