سمنان به عنوان امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری معرفی شده است

استاندار سمنان گفت: استان سمنان بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس، امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در آئین افتتاح دادگستری شهرستان سرخه و نشست صمیمی با فعالان اقتصادی استان، اظهار کرد: استان سمنان بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، امن‌ترین استان برای سرمایه گذاری معرفی شد.

وی افزود: طی دو سال گذشته اقدامات در راستای تقویت تولید و حمایت از صنعت در دستور کار قرار داشته و حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: همچنین با ابتکار راه اندازی ستاد احیای واحدهای راکد، بالغ بر ۱۶۴ واحد صد درصد راکد استان با حمایت تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران و همچنین صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در استان سمنان راه اندازی شد.

هاشمی تصریح کرد: در سطح استان سمنان تمام توان و تلاش خود را برای تسهیل در امور سرمایه گذاری، حمایت از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی و رونق تولید به کار گرفته شده است و از این پس هم در کنار فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع خواهیم بود.

آئین افتتاح دادگستری شهرستان سرخه با حضور معاون اول قوه قضائیه، استاندار سمنان، رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار و امام جمعه موقت سرخه، جمعی از مدیران استان و شهرستان سرخه و اقشار مردم این شهرستان در سالن اجتماعات فرهنگسرای باران سرخه، در حال برگزاری است.

کد خبر 733803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.