توزیع ۳۲۵ تن آسفالت در معابر بافت مرکزی شهر تبریز

​​​​​​​شهردار منطقه هشت تبریز از توزیع ۳۲۵ تن آسفالت، طی اسفند سال جاری در معابر سطح حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین منیری فر ظهر امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: طی سال جاری، علی رغم تنگناهای مالی و افزایش قیمت قیر، برنامه آسفالت ریزی معابر و محلات در دستور کار شهرداری منطقه هشت تبریز قرار گرفت و بر این اساس، طی ۱۵ روز ابتدایی اسفند، ۳۲۵ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه توزیع و اجرا شده است.

وی آسفالت‌ریزی را یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های کاری منطقه دانست و افزود: ویژگی مهم آسفالت‌های اخیر منطقه هشت، اولویت دهی به معابری با نیاز آسفالت بالا بوده است و در این راستا خیابان والمان، ارک جدید، خاقانی، دمشقیه، بهشتی، فلسطین، آزادگان و محوطه بوستان آب و آتش طی دو هفته اخیر، آسفالت ریزی شده است.

شهردار منطقه هشت تبریز با اشاره به اینکه استاندارد آسفالت، در برنامه‌های آسفالت ریزی منطقه مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: تحکیم بستر محلات و مسیرهای سطح حوزه جزو اولویت‌های اجرایی است و تا اصلاح تمامی معابر، ادامه خواهد داشت.

منیری‌فر در خصوص جزئیات آسفالت ریزی ۳۲۵ تنی انجام یافته در حوزه شهرداری منطقه هشت تبریز گفت: از ۳۲۵ تن آسفالت ریزی انجام یافته توسط شهرداری این منطقه، ۳۰۰ تن توسط معاونت فنی و عمرانی و ۲۵ تن توسط معاونت خدمات شهری منطقه هشت تبریز در معابر سطح حوزه اجرا شده است.

کد خبر 733794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.