۲۲۵ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان‌ شمالی دایر شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۲۲۵ پایگاه جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان دایر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مجید الهی‌راد امروز _ چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در مراسم محوری جشن نیکوکاری اظهار کرد: این تعداد پایگاه از امروز تا ابتدای ماه مبارک رمضان در میادین تمام شهرستان‌های استان، مدارس منتخب و مراکز نیکوکاری بمنظور جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه خیران دایر است.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ابتدای بهمن ماه در استان آغاز شده است، افزود: امسال در مجموع ۲۲۵ پایگاه جشن نیکوکاری دایر است که از این تعداد ۶۵ پایگاه در مدارس منتخب و برخوردار، ۱۴۵ پایگاه در مرکز نیکوکاری و مابقی در میادین شهرهای استان فعالیت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ پل‌های ارتباطی این نهاد برای دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر استان است.

الهی‌راد تصریح کرد: سال گذشته به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط خیران و مردم نوع‌دوست استان جمع‌آوری و در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

وی گفت: امسال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای جشن نیکوکاری ۹ میلیارد میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 733787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.