اجرای فاز سوم دریاچه باغ فدک در دستور کار منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از آمادگی باغ فدک برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد و گفت: فاز دوم دریاچه باغ فدک سال گذشته احداث و در سال جاری آبگیری شد، همچنین فاز سوم این دریاچه به‌عنوان پروژه ویژه در دست اقدام است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر تلاش برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در اصفهان به‌ویژه در کمپ روباز فدک اظهار کرد: با توجه به اینکه باغ فدک در شمال شهر اصفهان در منطقه ۷ واقع شده است و تنها کمپ روباز مسافران در شهر اصفهان است، این مکان اهمیت بسیاری دارد.

وی با توجه به تسهیلاتی که در شهر اصفهان برای مسافران در نظر گرفته شده است، افزود: منطقه ۷ تلاش می‌کند، امکانات اولیه را برای آسایش مسافران در باغ فدک فراهم کند که یکی از این امکانات بازارچه باغ فدک برای برطرف کردن نیازهای مسافران است؛ این بازارچه سال گذشته احداث و در سال جاری تکمیل شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تأمین آب شرب باغ فدک از مهم‌ترین مسائلی بود که سال گذشته مراحلی از آن انجام شد و در سال جاری به راحتی در دسترس مسافران قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به تکمیل سکوهای استقرار مسافران در سال جاری ادامه داد: سال گذشته با پر شدن سکوهای موجود، مسافران مجبور به استقرار در فضاهای خاکی باغ فدک بودند، اما در سال جدید با افزایش تعداد این سکوها مسافران می‌توانند علاوه بر استقرار چادرها بر روی سکوها، وسیله نقلیه خود را نیز در کنار آن‌ها قرار دهند.

وی با اشاره به تعریض خیابان‌های باغ فدک ادامه داد: سال گذشته زمانی که حجم ورود مسافران به باغ فدک زیاد می‌شد، هنگام توزیع مسافر مشکلات زیادی به وجود می‌آمد، اما در حال حاضر با تعریض خیابان لاله و چند خیابان دیگر در باغ فدک علاوه بر کاهش مشکلات، مسافران در زمان ورود توزیع و مستقر می‌شوند.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه فاز دوم دریاچه باغ فدک سال گذشته احداث و در سال جاری آبگیری آن انجام و پیاده‌روهای آن نیز ایجاد و تکمیل شد، خاطر نشان کرد: این دریاچه یک فضای زیبا و دل‌نشینی در باغ فدک ایجاد می‌کند که شاید نمونه آن در شهر اصفهان نباشد، همچنین فاز سوم این دریاچه به عنوان پروژه ویژه در دست اقدام است.

کد خبر 733776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.