تمام امکانات استان برای خدمت‌رسانی به زائران حرم رضوی بسیج شود

استاندار سمنان گفت: تمام امکانات استان برای خدمت‌رسانی به مسافران و زائران حرم رضوی باید بسیج شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان اظهار کرد: تمام امکانات استان برای خدمت‌رسانی به مسافران و زائران حرم رضوی باید بسیج شود.

وی افزود: استفاده از پارک‌ها، تأمین روشنایی، بهسازی مجتمع‌های بین راهی، بهره‌گیری از ظرفیت دهیاری‌ها، نظارت بر بازار، زیباسازی مساجد بین راهی، برپایی نمایشگاه در ورودی شهرها و سایر موارد از این دست، از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به واسطه اهمیت موضوع و خدمت رسانی مطلوب به مسافران و زائران امام هشتم (ع) به صورت هفتگی و مستمر برگزار شود.

هاشمی تصریح کرد: نظارت بر بازار، ارائه کالا، قیمت و کیفیت، همچنین نحوه ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، همچنین ایام پایان سال جاری باید به صورت ویژه در دستور کار باشد.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه نوروز ۱۴۰۳ به ریاست استاندار سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در حال برگزاری است.

کد خبر 733759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.