استخدام ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در سال تحصیلی جاری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور در هتل آسمان کرمان از استخدام ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر در سال تحصیلی جاری در آموزش و پرورش کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش، علی فرهادی اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان ۴.۵ هزار میلیارد تومان بار مالی برای وزارت داشت، برای رفع مشکل بازنشستگان و نیروهای خرید خدمات آموزشی جلسات زیادی در دیوان محاسبات داشته‌ایم و پیگیر هستیم.

وی افزود: در آزمون استخدامی قبلی از ۲۷ هزار ردیف استخدامی ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر قبول شدند و باز حدود ۱۱ هزار ردیف استخدام خالی ماند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: اعلام نتایج آزمون استخدامی پیش رو تا پایان مرداد ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد و تا اول مهر برای آن‌ها دوره آموزشی برگزار می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات مدارس شبانه‌روزی هستیم، گفت: آزمون استخدام آموزگاری، هجدهم اسفند ۱۴۰۲ و آزمون استخدام دبیری آموزش و پرورش، بیست‌وهشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی برای جذب حدود ۲ هزار مشاور برای استان‌ها صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور در مرکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان کرمان (هتل آسمان) با حضور جمعی از اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش وزارت متبوع در حال برگزاری است.

کد خبر 733747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.