تراکتور به مصاف مس رفسنجان می‌رود

تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، جمعه این هفته در رفسنجان میهمان مس این شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال جمعه پیش رو در رفسنجان میهمان مس این شهر خواهد بود.

مسی که در فصل جاری نتایج خوبی را کسب نکرده است تا در هفته‌های اخیر دست به تغییر سرمربی بزند و پس از حضور محرم نویدکیا به عنوان سرمربی نتایج امیدوارکننده‌ای گرفته است، اما همچنان از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند.

در همین راستا از اردوی مس رفسنجان خبر می‌رسد سرمربی نارنجی‌پوشان به دلیل پرداخت نشدن قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم در تمرینات حاضر نشده است تا وضعیتشان در آستانه دیدار با تراکتور در وضعیت بحرانی قرار گیرد.

از همین رو فرصت مناسبی برای سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان است تا از شرایط نامناسب حریف خود استفاده کرده و با کسب سه امتیاز به تبریز بازگردند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا تا دیدار روز جمعه محرم نویدکیا به اردوی تیمش بازمی‌گردد یا نارنجی‌پوشان بدون سرمربی به مصاف نماینده تبریز خواهند رفت.

به گزارش ایمنا، دو تیم مس رفسنجان و تراکتور تبریز در جریان هفته نوزدهم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷:۱۰ روز جمعه در ورزشگاه شهدای رفسنجان به دیدار یکدیگر خواهند رفت.

کد خبر 733746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.