نظارت دستگاه قضایی استان بر توزیع عادلانه کمک‌های مردمی در مناطق سیل زده

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه قضایی استان بر نحوه توزیع عادلانه کمک‌های مردمی در مناطق سیل زده نظارت جدی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، مهدی شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی مناطق سیل زده خدمات دریافت نکردند، دستگاه قضائی استان بر نحوه توزیع کمک‌های مردمی در مناطق سیل زده نظارت مستمر خواهد داشت.

وی ادامه داد: ظرفیت نیروهای جهادی در این مناطق تکمیل است و نیاز به نیروی انسانی نمی‌باشد و از مردم نوع دوست تقاضا داریم کمک‌های خود را به این مناطق اعزام نمایند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: به علت پراکندگی مناطق سیل زده با اقدام استانداری و هماهنگی دستگاه قضائی و نیروهای سپاه و هلال احمر تمامی کمک‌های مردمی در یک منطقه جمع‌آوری و متمرکز می‌شود تا به صورت عادلانه بین مردم در مناطق سیل زده توزیع شود.

شمس آبادی از برگزاری مانور امدادرسانی در منطقه نگور خبر داد و افزود: برای کمک و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در این مناطق امروز مانور امدادرسانی برگزار می‌شود تا همه مناطق خدمات مطلوبی دریافت کنند.

وی مشکل اساسی در این مناطق را سوخت و اسکان سیل زدگان عنوان کرد و افزود: با کمک نیروهای امدادی و کمک‌های خیرین این مشکل بزودی حل می‌گردد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری تمامی خدمتگزاران مردم تا زمان پایدار شدن شرایط سیل زدگان در منطقه حضور خواهند داشت و اقدامات لازم انجام می‌شود.

گفتنی است؛ با توجه به کاهش دما وسایل گرمایشی شامل پتو، والور و بخاری برقی بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شده و دیگر مایحتاج ضروری شامل مواد غذایی گرم و بسته بندی شده، نان و آرد، چادرهای امدادی، نایلون، موکت، فانوس روشنایی، ست‌های بهداشتی و آب معدنی نیز به طور پیوسته بین سیل زدگان در حال توزیع است.

کد خبر 733728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.