سلامت انتخابات همدان تضمین شده است

فرماندار همدان با بیان اینکه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری به‌رغم خواست دشمنان به عنوان روزی افتخارآمیز برای ملت ما ثبت شد گفت: در روز اخذ رأی در هر شعبه حداقل دو ناظر حضور داشته‌اند و می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که سلامت انتخابات تضمین شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرایند انتخابات در کشور ما به نحوی است که مردم به عنوان هیئت‌های اجرایی و نظارت خود برگزارکننده انتخابات هستند و این نقطه قوت انتخابات ما است.

وی با بیان اینکه همکاران ما در مجموعه فرمانداری‌ها وبخشداری‌ها بیش از ۹ ماه است که شرایط را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند آماده کردند، افزود: تمام فرایند انتخابات در کشور ما با نظارت کامل هیئت‌های نظارت شورای نگهبان انجام می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات همدان ادامه داد: در روز اخذ رأی در هر شعبه حداقل دو ناظر حضور داشته‌اند و می‌توان با قاطعیت اعلام کرد که سلامت انتخابات تضمین شده است.

مخفی اضافه کرد: با زحمات و تعهد مجریان، هیچ‌گونه خدشه‌ای به انتخابات وارد نیست و متهم کردن زحمت‌کشان این عرصه کاری نادرست است.

وی خاطرنشان کرد: در قانون انتخابات شرایط اعتراض و رسیدگی به آن با ارائه اسناد و مدارک پیش‌بینی شده است و داوطلبان باید دقت کنند دعواها و رقابت‌های دوره تبلیغات را به سلامت انتخابات سرایت ندهند.

فرماندار همدان با بیان اینکه وجود خطاهای جزئی و احتمالی در روند اجرا طبیعی است اما در حدی نیست که در نتیجه انتخابات اثرگذار باشد، تصریح کرد: هیئت اجرایی بر اساس آنچه که در قانون آمده پاسخگو است، اما اتهام‌زنی بی‌پایه و اساس قابل پیگیری قضائی است.

مخفی با بیان اینکه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری به‌رغم خواست دشمنان به عنوان روزی افتخارآمیز برای ملت ما ثبت شد، گفت: برنده اصلی این انتخابات مثل همیشه مردم ما بودند که با بصیرت خود دست رد به سینه دشمنان زدند.

کد خبر 733702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.