استقرار ۲ شعبه سیار ویژه تعزیرات در بازار کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: دو شعبه تعزیرات حکومتی در دو محل پرتردد میدان میوه و تره‌بار و شهرک آبادانی مسکن شهر کرمانشاه مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند _ از اجرای طرح ویژه تشدید بازرسی و نظارت بر بازار شب عید و همزمان بر بازار کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در سراسر استان از تاریخ ۱۵ اسفندماه تا ۲۱ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور ۱۵ اکیپ متشکل از ۲ نفر از تعزیرات و ۲ نفر از بازرسان اتاق اصناف در سراسر استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: در شهر کرمانشاه دو اکیپ و در هر شهرستان تابع استان یک اکیپ در راستای کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر فعالیت خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از استقرار شعب تعزیرات حکومتی در اماکن شلوغ خبر داد و گفت: در دو محل پرتردد میدان میوه و تره‌بار و شهرک آبادانی مسکن، دو شعبه سیار مستقر شده است، به تخلفات مردمی رسیدگی می‌شود و با توجه به اختیاراتی که سران قوا به شعب داده‌اند، اختیار پلمب واحد صنفی را خواهند داشت.

کد خبر 733690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.