آخرین تلاش لیگ برتری‌ها در آستانه پایان‌فصل

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر بسکتبال فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر بسکتبال فردا _ پنجشنبه هفدهم اسفند _ با پیگیری شش دیدار برگزار خواهد شد.

آورتای ساری _ شهرداری گرگان

نماینده ساری هفته گذشته برابر لیموندیس فارس با نتیجه ۹۱ بر ۷۱ شکست خورد تا همچنان با ۲۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار داشته باشد. در سوی مقابل تیم شهرداری گرگان در آستانه پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال قصد دارد با کسب پیروزی برابر آورتای ساری به نوعی قهرمانی خود را جشن بگیرد. بی‌شک شاگردان ویسی کار دشواری برابر تیم صدرنشین لیگ برتر خواهند داشت و باید دید آن‌ها می‌توانند شهرداری گرگان را متوقف کنند یا نه.

آخرین تلاش لیگ برتری‌ها در آستانه پایان‌فصل

مس رفسنجان _ کاله

تیم مس هفته گذشته در شهرآورد بسکتبالی کرمان با نتیجه ۷۷ بر ۶۶ مغلوب مس کرمان شد و هم اکنون با یک بازی کمتر نسبت به کاله و ۲۴ امتیاز آماده رویارویی با رقیب خود خواهد شد. در سوی مقابل شاگردان نوری هفته گذشته موفق شدند با نتیجه ۱۱۷ بر ۶۲ پیروزی قاطعانه‌ای را مقابل رعد پدافند رقم بزنند. در هر صورت جدال تیم‌های رده دهم و هفتم لیگ برتر بسکتبال که هر دو به دنبال کسب پیروزی و بهبود وضعیت خود در جدول مسابقات هستند می‌تواند جذابیت‌های بسیاری را به دنبال داشته باشد.

رعد پدافند مشهد _ مهرام

جدال رعد و مهرام از جمله رقابت‌هایی است که با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رقابت‌های لیگ‌برتر می‌توان نتیجه آن را تا حدودی پیش‌بینی کرد، اما نماینده مشهد برای جبران شکست هفته بیستم برابر کاله انگیزه بسیاری مقابل مهرام خواهد داشت و همین موضوع سبب می‌شود این دیدار حساسیت‌های مخصوص خود را داشته باشد. تیم مهرام نیز هفته گذشته مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید و هم اکنون با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول یکی از تیم‌های مدعی لیگ‌برتر به شمار می‌رود و بی‌شک شاگردان کوهیان قصد دارند در آستانه پایان لیگ برتر جزو سه تیم برتر این فصل از مسابقات باشند.

آخرین تلاش لیگ برتری‌ها در آستانه پایان‌فصل

پالایش نفت آبادان _ ذوب‌آهن

شاگردان مهران حاتمی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی پا به گردونه رقابت‌های لیگ‌برتر گذاشتند و هم اکنون با اختلاف سه امتیاز نسبت به شهرداری گرگان در جایگاه دوم جدول حضور دارند. گاندوهای اصفهان هفته گذشته موفق به از پیش‌رو برداشتن طبیعت نشدند و با توجه به اینکه تا پایان فصل تنها یک هفته دیگر باقی مانده است، سبزپوشان دیار زاینده‌رود با انگیزه دو چندانی آماده جدال با پالایش نفت آبادان خواهند شد. ناگفته نماند که با اعلام فدراسیون بسکتبال تقابل این دو تیم پخش زنده خواهد داشت.

فولاد هرمزگان _ مس کرمان

فولاد هرمزگان در این هفته به عنوان تیم رده یازدهمی جدول لیگ‌برتر آماده جدال با رقیبی می‌شود که هم اکنون جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است و با هدف قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر مهیای هفته بیست‌ویکم خواهد شد. نماینده کرمان هفته گذشته موفق به کسب پیروزی مقابل مس رفسنجان شد. فولاد هرمزگان نیز به رغم نمایش مطلوبی که برابر شهرداری گرگان داشت با نتیجه ۹۶ بر ۸۹ یکی از تیم‌های بازنده هفته بیستم بود.

آخرین تلاش لیگ برتری‌ها در آستانه پایان‌فصل

طبیعت _ لیموندیس فارس

با اعلام فدراسیون بسکتبال دو جدال از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر پخش زنده خواهند داشت و پس از دیدار ذوب‌آهن و پالایش نفت آبادان، دومین تقابلی که در این هفته به صورت زنده از شبکه سراسری پخش خواهد شد رویارویی طبیعت و لیموندیس فارس خواهد بود. هر دو تیم به عنوان تیم‌های شایسته لیگ برتر آماده مچ اندازی با یکدیگر خواهند شد و هفته گذشته نیز برابر رقبای خود به پیروزی دست پیدا کردند.

آخرین تلاش لیگ برتری‌ها در آستانه پایان‌فصل

کد خبر 733680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.