بوستان باغستانی قرادآباد در قزوین احداث می‌شود

رئیس شورای شهر قزوین از احداث بوستان باغستانی قرادآباد در این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی امروز -سه‌شنبه پانزدهم اسفند- در آئین روز درختکاری در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی اظهار کرد: شورا و مدیریت شهری قزوین نگاه ویژه‌ای به موضوعات توسعه درختکاری و فضای سبز در شهر قزوین دارد.

وی اضافه کرد: توسعه درختکاری و توجه به احیای فضای سبز جزو اولویت‌های مهم شورای ششم است و در این راستا نیز تاکنون اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پارلمان محلی قزوین در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما نمی‌توانیم از توسعه شهری حرف بزنیم اما به موضوعات فضای سبز توجه نکنیم لذا احداث چندین بوستان در سیاست‌ها و برنامه‌های شورا قرار گرفت که بخشی از این پروژه‌ها انجام شده و برخی نیز در حال انجام است و در روزهای آتی شاهد کلنگ زنی پروژه‌ها خواهیم بود.

فرمانی از آغاز عملیات احداث بوستان باغستانی قراد آباد طی روزهای آینده خبر داد و افزود: این بوستان با محوریت احیای باغستان سنتی قزوین و با رویکرد خانواده وارد فاز عملیاتی می‌شود و در این راستا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال آتی هم لحاظ شده است.

وی همچنین تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری و میراث فرهنگی را در اجرای این پروژه بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: موافقت‌های ضمنی برای این پروژه دریافت شده است و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی و تعامل بیشتر این پروژه را به سرانجام برسانیم.

رئیس شورای شهر قزوین در ادامه با اشاره به فواید درختکاری و توسعه فضای سبز خاطرنشان کرد: هر چه بتوانیم در توسعه فضای سبز و درختکاری در شهر تلاش کنیم شاهد کاهش هزینه‌های دیگر در جایگاه‌های مختلف خواهیم بود و جامعه سالم‌تری خواهیم داشت.

کد خبر 733630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.