کاشت ۱۰ اصله نهال مثمر در هنرستان هنرهای زیبا

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت روز درختکاری با حضور مادران دو شهید والامقام و دانش‌آموزان هنرمند، ۱۰ اصله نهال مثمر در هنرستان هنرهای زیبا کاشته شد.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی است تا این سنت حسنه را که از نیاکان ما به یادگار مانده، به فرزندان خود آموزش دهیم و به رسم میراث داری و امانت داری، در کاشتن نهال و گسترش زندگی بر این کره خاکی بکوشیم.

کاشت ۱۰ اصله نهال مثمر در دبیرستان هنرهای زیبا

وی با اشاره به اهمیت درخت در حفظ و سلامت طبیعت گفت: این امر تکلیفی بر دوش همگان است که در کنار دستگاه‌های متولی در امر نگهداری از نباتات برای زندگی سالم و طبیعی اقدامی عملیاتی انجام دهیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه روز درختکاری فرصت مناسبی برای صیانت از منابع طبیعی است، تصریح کرد: مشارکت مردم و فرهنگ‌سازی رسانه‌ها به حفظ منابع طبیعی کمک می‌کند.

کاشت ۱۰ اصله نهال مثمر در دبیرستان هنرهای زیبا

رضی‌زاده ادامه داد: به‌مناسبت روز درختکاری با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک، دانش آموزان هنرمند و مادر شهیدان «حسن حجاریان» و «علی قوچاقی» که ساکن منطقه یک شهرداری اصفهان هستند، ۱۰ اصله نهال مثمر در هنرستان هنرهای زیبا کاشته شد.

کد خبر 733620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.