هر نوع حفاری در شهرستان باشت تا پایان فروردین سال آینده ممنوع است

فرماندار شهرستان باشت گفت: جهت رفاه حال مسافران نوروزی هرگونه حفاری تا پایان فروردین سال آینده در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، نادر گرامی، امروز _سه‌شنبه، پانزدهم اسفند_ در نشست کمیته حفاری شهرستان باشت، اظهار کرد: ادارات خدمات‌رسان شهرستان برای جلوگیری از بروز خسارات مالی و جانی باید کلیه حفاری‌های خود را با هماهنگی لازم انجام دهند.

وی افزود: ضرورت دارد با توجه به فرارسیدن فصل بهار برای رعایت حقوق شهروندی، در انجام حفاری‌ها باید هماهنگی لازم انجام شود.

فرماندار شهرستان باشت با بیان اینکه ادارات خدمات‌رسان در جهت رفع مشکلات ترافیکی و ترمیم حفاری‌های قبلی اقدام کنند، گفت: از انجام حفاری‌های جدید از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ۱۴۰۳ برای رفاه حال شهروندان و مسافران جلوگیری شود و ممنوع است.

وی با اشاره به حضور گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان باشت، تصریح کرد: عدم خدمات‌رسانی باعث مشکلاتی برای رانندگان و میهمانان شهرستان می‌شود و نارضایتی را به همراه خواهد داشت.

گرامی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان به نحو مطلوب حفاری‌ها را ترمیم کنند تا شهرستان باشت برای استقبال از مهمانان نوروزی مشکلی نداشته باشد.

کد خبر 733596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خان IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    فعلا شمااعصاب برامردم باشت نذاشتی،حالا نمیخوادابرازدلسوزی کنی