در تکریم خانواده شهدا، نباید فقط به دیدار با این عزیزان اکتفا شود

استاندار کرمانشاه گفت: خانواده شهدا باید تکریم شوند و در رسیدگی به امور این عزیزان نباید به دیدار با آن‌ها اکتفا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند _ در چهارمین جلسه شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد با بیان این‌که این جلسه چهارمین و آخرین جلسه در سال ۱۴۰۲ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان است، اظهار کرد: هدف از این جلسه این نیست که کارهایی که انجام‌شده را برای هم تشریح کنیم در این موضوع نقش دبیرخانه و قرارگاهی آن را باید تقویت کنیم.

وی اشاره‌ای به تخصیص یک درصدی بودجه به هزینه‌کردها داشت و گفت: موضوع یک درصد هزینه‌کردها باید در حوزه‌های تولید و انتشار آثار هنری، فضای مجازی، تولیدات رسانه‌ای، اردو و دیگر موارد باشد.

استاندار کرمانشاه ضمن مهم شمردن سرکشی به خانواده شهدا مطرح کرد: در رسیدگی به امور شهدا نباید فقط صرفاً اکتفا کرد به دیدار با خانواده شهیدان بلکه باید با توجه به اقتضای واقعی خانواده شهیدان و ایثارگران کار انجام بدهیم.

صحرایی تاکید کرد: وعده‌های این جلسه باید مصوب شده و برای هزینه‌های انجام شده در بنیاد شهید نیز باید توجه داشت این هزینه‌ها در چه بازه ای و برای چه عرصه‌ای انجام می‌شود.

کد خبر 733595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.