رفع تصرف ۱ هکتار از اراضی ملی در گیلان

فرمانده انتظامی ماسال از رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی به ارزش ۲۰ میلیارد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، مرتضی ترازی با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان ماسال و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان ادارات منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، این فرد یک هکتار از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله فنس و پرچین محصور کرده است، خاطرنشان کرد: متهم ۴۹ ساله این پرونده به مرجع قضائی معرفی و حکم قضائی کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

ترازی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 733588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.