پرونده بودجه شهرداری سنندج بسته شد/ تصویب بودجه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی

اعضای شورای شهر سنندج امروز در صحن علنی شورای شهر، لایحه بودجه شهرداری سنندج برای سال آینده را بررسی و به تصویب رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اعضای شورای اسلامی شهر سنندج امروز _سه‌شنبه، پانزدهم اسفند_ در دو نوبت صبح و عصر بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ را انجام دادند که در نهایت بعدازظهر امروز بودجه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را برای سال آینده شهرداری سنندج به تصویب رساندند.

عزت رضایی، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در این جلسه به دغدغه اعضای این شورا در راستای تسویه حق و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری از جمله حجمی، شرکتی، قراردادی، پیمانی و رسمی اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه در برگزاری صحن‌های شورای شهر خطاب به شهردار در راستای دغدغه‌مندی اعضای شورا نسبت به پرداخت حق و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری سخن به میان آمده است و در تاریخ دوازدهم اسفند سال جاری طی نامه‌ای رسمی به شماره ۶۲۰۹ به شهردار سنندج در جهت قرار گرفتن در آستانه پایان سال جاری تأکید شده است که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون تدابیری اتخاذ شد تا پایان ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ همه حقوق، پاداش و عیدی پرسنل شهرداری تسویه شود.

وی اضافه کرد: بدیهی است هیچ‌گونه توجیهی در خصوص عدم پرداخت حقوق و پاداش پذیرفته نیست.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان است که طی جلسات متعدد در کمیسیون بودجه این شورا این رقم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

رضایی با تأکید بر اینکه ما نمی‌خواهیم مبلغ پیشنهادی شهرداری را کم کنیم، ادامه داد: اعضای شورای شهر به عنوان منتخبان و معتمدان مردم سنندج در این پارلمان محلی یک صدا اعلام می‌کنند ما موافق مبلغ بودجه پیشنهادی شهرداری نیستیم، اما می‌خواهیم که ضابطه‌مند عمل کنیم که در پایان بودجه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: بودجه مصوب شده شهرداری به هیئت انطباق فرستاده می‌شود و پس تصویب فرمانداری به شهرداری ابلاغ می‌شود.

کد خبر 733582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.