تمام نامه‌های مردمی سفر دوم ریاست جمهوری به چهارمحال‌وبختیاری بررسی شد

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری گفت: براساس دستورالعمل تمام نامه‌های مردمی مربوط به سفر دوم رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری در موعد مقرر توسط دفتر بازرسی استانداری ثبت و به دستگاه‌های اجرایی استان ارجاع شد.

فرشاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: براساس دستورالعمل تمام نامه‌های مردمی مربوط به سفر دوم ریاست جمهور به استان چهارمحال و بختیاری در موعد مقرر توسط دفتر بازرسی استانداری ثبت و به دستگاه‌های اجرایی استان ارجاع شد.

وی افزود: در خصوص وام‌ها نیز جلسات متعددی با مدیران بانک‌های عامل برگزار شد و پس از پالایش متقاضیان در سامانه رفاه ایرانیان، وام ۲۵ میلیون تومانی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری افزود: بعضی از نامه‌های ارسال شده قابلیت پاسخگویی ندارد و درخواست‌ها باید جنبه قانونی داشته باشد و اگر درخواستی غیر قانونی باشد، چه تحت عنوان نامه تقدیمی به ریاست جمهوری و چه در میز خدمت، قابلیت اجرا نخواهد داشت و مشاوره لازم به متقاضی داده خواهد شد.

طهماسبی با اشاره به اینکه دولت کریمه سیزدهم توجه ویژه‌ای اقشار محروم جامعه دارد، خاطرنشان کرد: افرادی که در سفر دوم تقاضای کمک معیشتی داشتند و تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، به زودی مبلغی به حسابشان واریز خواهد شد.

وی تاکید کرد: افراد می‌توانند با استفاده از کد پیگیری ارسال شده نسبت به مشاهده وضعیت نامه خود اقدام و در صورت مشاهده بی‌توجهی شکایت خود را به بازرسی استانداری ارائه کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری با اشاره به حجم بالای نامه‌های تقدیمی به ریاست جمهور در سفر دوم گفت: علی‌رغم مشکلات عدیده استان در زمینه امکانات و نیروی انسانی متخصص، به خود می‌بالیم که ۱۶۸ هزار نامه توسط همکاران خوبم در دستگاه‌های اجرایی در سامانه ۱۱۱ ثبت و در موعد مقرر به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.

طهماسبی تاکید کرد: به تمام درخواست‌های قانونی پاسخ مثبت خواهیم داد و پیگیر حق مردم استان خواهیم بود و با مدیر یا کارمندی که در این خصوص کم کاری کند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: میزهای ارتباط مردمی در مصلاهای نماز جمعه تدبیر نماینده معزز ولی فقیه در استان و استاندار محترم است و افتخار می‌کنیم در ۳۴۰ برنامه برگزار شده در سراسر استان، بسیاری از مشکلات عام‌المنفعه مرتفع و در صورت مشاهده منع قانونی پیشنهادهای جایگزین به متقاضیان عزیز ارائه شد.

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری افزود: بنا داریم میزهای ارتباطات مردمی را به صورت تخصصی برگزار کنیم و این میزها را با حضور مدیران کل به روستاهای استان نیز خواهیم برد.

کد خبر 733572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.