۷ بازی جدید نصب شده در پارک‌های اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: هفت بازی جدید و خلاق این سازمان با عنوان‌های گل کوچک، تک‌بال، نشانه‌گیری بزرگ، میز فوتبال، فانل بال، بسکتبال خانواده و نشانه‌گیری کوچک طی هفته جاری رونمایی شد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته جاری از هفت بازی جدید و خلاق این سازمان با عنوان‌های گل کوچک، تک‌بال، نشانه‌گیری بزرگ، میز فوتبال، فانل بال، بسکتبال خانواده و نشانه‌گیری کوچک در شهر اصفهان رونمایی شد.

وی با اشاره به بازی گل کوچک افزود: توسعه این بازی و محدود کردن آن در محوطه بازی موجب می‌شود تا بازی سریع‌تر و ایمن‌تر انجام شود و بر هیجان این بازی افزوده شود، همچنین این بازی به‌صورت تیمی انجام می‌شود و ورود توپ به دروازه‌ها امتیاز محسوب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به بازی تک‌بال (teqball) تاکید کرد: تک‌بال یک بازی هیجانی دارای مسابقات حرفه‌ای در سطح بین‌المللی بوده و از بازی‌های محبوب محسوب می‌شود، همچنین این بازی ترکیبی از فوتبال، پینگ‌پنگ و والیبال است و قوانین بازی پینگ‌پنگ در این بازی نیز لحاظ خواهد شد.

قنادنیا با اشاره به بازی میز فوتبال (subsoccer) گفت: میز فوتبال بازی خلاقانه و هیجان‌انگیزی است که می‌تواند برای تمام سنین جذاب باشد و حتی برای سالمندی که توان حرکت پایینی ندارد، مورد استفاده قرار گیرد، این بازی شبیه بازی فوتبال است و به‌صورت نشسته بازی می‌شود.

۷ بازی جدید نصب شده در پارک‌های اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟

وی با اشاره به بازی نشانه‌گیری بزرگ ادامه داد: بازی نشانه‌گیری به‌عنوان یکی از ورزش‌های توسعه‌دهنده هوش هیجانی، دقت و تمرکز مدرن توجه است، این بازی با توپ‌های مختلف از فواصل و زاویه‌های مختلف قابل بازی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به بازی نشانه‌گیری کوچک (ballshooter) خاطرنشان کرد: این بازی با هدف افزایش نشانه‌گیری برای شلیک توپ به سوی هدف و یا پاس دادن استفاده می‌شود، در این بازی بازیکن از فاصله و زوایایی مختلف می‌تواند اقدام به نشانه‌گیری و شلیک توپ با پا به دو هدف تیر دروازه کند.

قنادنیا با اشاره به بازی بسکتبال خانواده گفت: این بازی امکان بازی و تمرین هم‌زمان گروهی افراد را فراهم می‌کند، هدف اصلی این بازی این است که بازیکنان توپ را به حلقه بیندازند و امتیاز کسب کنند.

وی با اشاره به بازی فانل بال (funnelball) افزود: فانل بال یک بازی هیجانی و رقابتی جذاب است که می‌توان از توپ‌های مختلف برای این بازی استفاده کرد، همچنین این بازی به‌صورت رقابتی بین افراد یا گروه‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر 733569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.