کاشت ۸۰۰۰ نهال به یاد شهدای همدان

در مراسمی که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان و برخی از مدیران شهری و کودکان برگزار شد، تعدادی نهال در پارک برکه واقع در میدان قائم غرس شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی‌اکبر نظری امروز _سه شنبه پانزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فضای سبز در شهر همدان اظهار کرد: حفظ و توسعه فضای سبز در شهر همدان همواره مورد توجه مدیریت شهری است و تلاش داریم در برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌های مختلف فضای سبز شهر همدان را حفظ کنیم و گسترش دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات سازمان سیما و منظر شهری شهرداری همدان برای هفته درختکاری، افزود: شهروندان در سایت ثبت‌نام و در این طرح مشارکت کنند که با یاد و خاطره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، ۸۰۰۰ هزار نهال توزیع می‌شود و نتیجه آن توسعه فضای سبز و زیبایی شهر همدان است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر مشارکت شهروندان در حفظ و توسعه فضای سبز، اضافه کرد: نتیجه این طرح ایجاد شادابی و نشاط برای شهروندان و زیبایی شهر همدان خواهد بود.

در ادامه حامد جلیلوند، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به وظایف ذاتی شهرداری در راستای حفظ و توسعه فضای سبز تاکید کرد: امسال شهرداری همدان همچون سال‌های گذشته ورود خوبی به حوزه حفظ و توسعه فضای سبز داشته است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این حوزه، تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۸۰۰۰ شهید استان همدان بیش از ۸۰۰۰ نهال غرس می‌شود تا شاهد رشد و توسعه فضای سبز در شهر همدان باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اقدامات و برنامه‌های ویژه سازمان سیما و منظر شهر، تصریح کرد: اقداماتی از جمله توسعه فضای سبز، حفظ وضع موجود، اجرای آبیاری مکانیزه و هوشمند را برای سال آینده در دستور کار داریم.

جلیلوند گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها حفظ باغات داخل شهر است که به امید خدا با تملک‌های که در دستور کار است، باغ‌ها حفظ و به پارک تبدیل می‌شود.

وی افزود: ۸۰۰۰ نهال در مکان‌ها با شاخص‌های مختلف کاشته می‌شود و طرح ویژه‌ای برای حفظ و توسعه فضای سبز در دو پارک فرامنطقه‌ای اکباتان و ولایت داریم.

کد خبر 733546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.