تولید البسه ایرانی اسلامی باید تقویت شود

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: تولید لباس ایرانی اسلامی باید ارزان و با کیفیت و متناسب با ذائقه جوانان باشد و این مهم باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، محمد عباسی صبح امروز _سه شنبه پانزدهم اسفند_ در آئین افتتاح نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی (شمیم یاس) اراک اظهار کرد: بسیاری از مسائل اجتماعی در تراز تربیتی انسان‌هایی قرار دارد که می‌خواهند آداب عفاف و حجاب را مراعات کنند.

وی افزود: در صورتی که این آداب رعایت نشود، هیچ حد و مرزی برای زندگی وجود نخواهد داشت.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: تولید لباس ایرانی اسلامی باید ارزان و با کیفیت و متناسب با ذائقه جوانان باشد و این مهم باید تقویت شود.

عباسی اضافه کرد: برای ایجاد کسب و کار نخست باید بازار عرضه کالا شکل گیرد و بازار تابع موضوعاتی از جمله مشتری و طراح است.

وی ادامه داد: محصولات عرضه کنند عفاف و حجاب باید با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مردم عرضه شود و نقش طراحان در این زمینه بسیار اثرگذار است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تاکید کرد: تشکیل نظام اسلامی از جمله مطالبات مردم و جمهوری اسلامی ایران یک خواستگاه مهم و یک گرایش فرهنگی و مطالبه اجتماعی و سیاسی است.

عباسی با بیان اینکه دشمنان با ابزارهای متعدد قصد ضربه زدن به ارزش‌های ایرانی اسلامی را دارند، اضافه کرد: در این زمینه باید با تقویت ذائقه جوانان بر پایه فرهنگ ایرانی اسلامی و تولید محصولات با قیمت مناسب، مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شد.

راه‌اندازی مرکز تخصصی طراحی و تولید البسه ایرانی در پاسخ به نیاز اساسی کشور

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی نیز گفت: مرکز تخصصی طراحی و تولید شمیم یاس در پاسخ به نیاز اساسی کشور ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه لباس ایرانی - اسلامی برای تبدیل شدن به یک برند تجاری به حمایت جدی دستگاه‌های مختلف نیاز دارد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: در زمینه تجهیز این مرکز تخصصی دستگاه‌های مختلف از قبیل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، شهرداری و بخش خصوصی همکاری مؤثری داشتند که اقدام بسیار ارزشمندی است البته این تلاش‌ها باید تداوم داشته باشد.

کد خبر 733520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.