کاشت ۴۷۰۰ اصله نهال هدف‌گذاری شده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله از کاشت ۴۷۰۰ اصله نهال در مکان‌ها و رده‌های مختلف سپاه روح‌الله هم‌زمان با هفته منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی صبح امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس مراسم مشترک درختکاری نیروهای مسلح اظهار کرد: سال جاری هم‌زمان با فرارسیدن پانزدهم اسفند، روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در سپاه روح‌الله طبق برنامه‌های تکلیفی، کاشت ۴۷۰۰ اصله نهال را در برنامه داریم.

وی با تاکید بر اینکه این تعداد نهال در مکان‌ها و رده‌های سپاه روح‌الله غرس خواهد شد، افزود: این درخت‌ها از نوع بادام، سنجد، توت، زرشک، صنوبر و سرو خمره‌ای است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله تصریح کرد: بنا بود این میزان اصله نهال در هفته منابع طبیعی کاشته شود که با توجه به شرایط آب‌وهوایی تا پایان سال این میزان نهال کشت و غرس خواهد شد.

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: با توجه به اهمیت درختکاری و کاشت نهال و در راستای توسعه فضای سبز، بر اساس تفاهم‌نامه بسیج سازندگی استان با منابع طبیعی از تمام توان بسیج نیز در اجرای طرح کاشت ۱۶ میلیون درخت بهره گرفته شده است.

وی گفت: تا امروز ۱۵ هزار اصله نهال به همت بسیج سازندگی در استان کاشته شده است.

کد خبر 733512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.