توزیع رایگان نهال در پارک‌های امیرکبیر و ملت اراک

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک از توزیع رایگان نهال در پارک‌های امیرکبیر و ملت خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به آغاز هفته درختکاری اظهار کرد: با همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری، توزیع رایگان نهال در پارک‌های امیرکبیر و ملت انجام می‌شود و دره نورالشهدا برای کاشت نهال نقطه‌گذاری شده است.

وی افزود: در ورودی پارکینگ کمربندی جنوبی سنگ و نخاله خاک اضافی جمع‌آوری شده و علف‌زنی قسمتی از پهنه جنگلی با هدف آماده‌سازی برای کاشت نهال انجام شده است.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک با اشاره به برف‌روبی معابر و پیاده‌روهای سطح منطقه تصریح کرد: شب گذشته، معابر و تقاطع‌های سطح منطقه که در اثر حجم بالای بارش دچار آب‌گرفتگی شده بود، بازگشایی شد.

عسگری اضافه کرد: برف‌روبی معابر پرتردد انجام شده و انتقال برف‌های دپو شده معابر فرعی در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: اجرای عملیات تسطیح و بیس‌ریزی برای پر کردن چاله‌های ایجاد شده بر اثر بارش‌های اخیر در کمربندی جنوبی، بهسازی و همسطح‌سازی پل و دریچه کانال‌های عرضی و منهول سطح منطقه به ویژه خیابان امام خمینی (ره) مقابل پیاده‌راه امیرکبیر، زیرگذر جهاد و خیابان شکرایی تکمیل شده است.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک گفت: طی روزهای اخیر نظافت و پاک‌سازی تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی در تمام خیابان‌های منطقه به‌ویژه شهید شیرودی، شهید رجایی و شریعتی انجام شده است.

کد خبر 733509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.