پانزدهمین جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج برگزار شد

پانزدهمین جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج، امروز با حضور شهردار در راستای نهایی کردن مبلغ بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری سنندج، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، پانزدهمین جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ با حضور شهردار سنندج در راستای نهایی کردن مبلغ بودجه پیشنهادی سال آینده این شهرداری برگزار شد.

این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید، اکثریت اعضای شورای شهر در نهایت بر عدد پیشنهادی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به توافق رسیدند اما باید دوباره این رقم در صحن علنی شورا مطرح و در نهایت برای مبلغ نهایی تصمیم‌گیری شود.

جبار زندی، رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج در این جلسه با بیان اینکه اقداماتی همچون آسفالت و سنگفرش معابر جزو کارهای روتین شهرداری‌ها است؛ از شهردار سنندج خواست که بودجه شهرداری را صرف پروژه‌های بزرگ عمرانی همچون پروژه‌های ترافیکی کند که نفع آن بیشتر شامل حال مردم شود.

عزت رضایی، رئیس شورای شهر سنندج نیز اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان است که طی جلسات متعدد در کمیسیون بودجه این رقم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم که مبلغ بودجه پیشنهادی شهرداری را کم کنیم اما می‌خواهیم که ضابطه‌مند عمل کنیم و در نهایت امروز به عدد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیدیم، اما هنوز قطعی نشده است و جلسات دیگری را نیاز دارد.

رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم که از بودجه پروژه‌های عمرانی و از هزینه کردن برای مردم، به هیچ وجه کم نشود.

کد خبر 733500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.