افزایش مبلغ جریمه‌های تخلفات رانندگی / طرح استفاده از پابند الکترونیک اجرا می‌شود

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه پیگیر افزایش مبلغ جریمه‌ها هستیم، گفت: به‌زودی پابند و دستبند الکترونیک برای مجرمان سابقه‌دار استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه هجدهمین همایش رؤسای پلیس راه و راهور فراجا با حضور در جمع خبرنگاران درباره استفاده از پلاک سوم و پابند الکترونیک در کنترل سرقت اظهار کرد: در حوزه کنترل سرقت، چند موضوع در کنار یکدیگر مطرح است و به زودی به‌زودی پابند و دستبند الکترونیک برای مجرمان سابقه‌دار استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاک سوم تأثیر زیادی در کاهش سرقت دارد، افزود: حدود ۱۰ درصد از رانندگان تخلف می‌کنند و دیگر رانندگان قربانی تخلف این افراد می‌شوند؛ امروز تعداد جریمه‌ها به رقمی برگشته است که گویا هزینه تخلف برای متخلفان پایین است و بازدارندگی ندارد.

فرمانده فراجا با بیان اینکه پیگیر افرایش مبلغ جریمه‌ها هستیم، تصریح کرد: برابر توافق انجام شده با وزارت راه از سال ۱۴۰۳، وجود دوربین در جاده و کنترل با بخش خصوصی است، این موضوع کامل پیگیری و به دولت ارجاع شده است و از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 733490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.