اعزام محموله جدید کمک‌های خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از اعزام محموله جدید کمک‌های استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، محمدعلی آخوندی امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محموله جدید کمک‌های استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان به محض پایان بارگیری، امروز به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه این محموله شامل ماشین‌آلات سنگین است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه تانکر آب‌رسانی به سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هم‌افزایی و همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای در راستای تأمین این ماشین‌آلات مؤثر است.

آخوندی با اشاره به ارتباط مستمر ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی با سازمان مدیریت بحران کشور و مدیران استان سیستان و بلوچستان در راستای تأمین نیازهای مناطق سیل‌زده، تأکید کرد: پیگیری‌ها برای تأمین و اعزام نیازهای اعلام شده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ارسال کمک‌های جمعیت هلال احمر استان به سیستان و بلوچستان از چند روز قبل آغاز شده است، گفت: اعزام ۱۴ تیم امدادگر به ظرفیت ۵۴ نیروی تخصصی و اعزام هزار تخته پتو، ۳۸۰۰ بسته غذایی و ۵۲۰۰ کیلوگرم نایلون از اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

به گزارش ایمنا، هفت دستگاه پیکاپ، سه دستگاه کامیونت، سه دستگاه هایلوکس، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلی نیز از طریق جمعیت هلال‌احمر استان به مناطق سیل‌زده اعزام شده است و امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 733485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.