رشد ۷۸ درصدی سرمایه‌گذاری در صندوق بیمه روستاییان و عشایر / جذب ۸۰۰ هزار بیمه‌شده جدید

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر، از رشد ۷۸ درصدی سرمایه‌گذاری صندوق و جذب ۸۰۰ هزار بیمه‌شده جدید از زمان استقرار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر، بیت‌اله برقراری در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بهره‌وری حلقه گمشده اقتصاد است، اظهار کرد: هرکجا بحث بهره‌وری است، کارآمدی وجود دارد و می‌توان براساس آن حرکت کرد.

وی با بیان اینکه اهمیت بهره‌وری در اسناد بالادستی خود را نمایان می‌کند، افزود: در همه حوزه‌ها می‌توان سطوح بهره‌وری را تعریف کرد، هر کجا نگاه برای ارتقای بهره‌وری بیشتر شد سازمان می‌تواند شرکت خود را از قبل کارآمدی و تولیدات اقتصادی مؤثر کند.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر عوامل مؤثر بر بهره‌وری را افزایش کیفیت کار، افزایش بهره‌وری اصلاح عوامل محیطی و خلاقیت اعلام و تصریح کرد: آنچه که می‌تواند بهره‌وری را محقق کند برنامه راهبردی است و با بیان شعار چیزی تحقق پیدا نمی‌کند، تنها راه‌برون رفت از مسائل و مشکلات برنامه راهبردی مبتنی بر علم است.

برقراری با بیان اینکه در صندوق مبتنی بر اسناد بالادستی چند تکلیف داریم، یکی از آنها را تأمین و گسترش چتر بیمه‌ای و سپس سرمایه گذاری است، ادامه داد: اگر بحث سرمایه‌گذاری نباشد صندوق‌ها نمی‌توانند به تعهدات خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف صندوق‌های بازنشستگی سرمایه‌گذاری است و بالغ بر ۸۰۰ هزار بیمه‌شده جدید جذب شده است.، تاکید کرد: بزرگترین چالش‌های صندوق‌ها، تعادل نداشتن منابع و مصارف است، لذا این صندوق مبتنی بر برنامه راهبردی تمام اقداماتش مبتنی بر محاسبات بیمه‌ای است، در غیر این صورت هر حرکتی منجر به شکست خواهد شد، این صندوق از طراحی تا پیاده‌سازی، راهبرد سرمایه‌گذاری را به عنوان برنامه خود در نظر گرفته است.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر رشد ارزش دارایی‌ها، مدیریت بهینه سبد سرمایه گذاری و افزایش حجم سرمایه گذاری را سه شاخص راهبردی دانست و گفت: اولین اقدامی که انجام شد، اصلاح ساختار صندوق در حوزه سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری بود، با این اقدامات صندوق توانست رشد دارایی خود را افزایش دهد و از زمان استقرار دولت مردمی، توانستیم ۷۸ درصد سرمایه‌گذاری را رشد دهیم و باید مصادیق بهره‌وری و کارکرد خود را به صورت عملی نشان دهیم.

برقراری افزود: اقداماتی که در این صندوق انجام شده بخش عمده آن برای اولین بار اتفاق افتاده است، ۴۵ اقدام در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب انجام دادیم که بخش عمده آن برای اولین بار بود، یکی از معیارهای افزایش بهره‌وری صندوق جذب است.

کد خبر 733477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.