شهرداری زنجان در پیگیری مطالبات خود کوتاهی می‌کند

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در خصوص دریافت مطالبات، شهرداری کوتاهی کرده است و این موضوع را باید به‌طور جدی بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حسین حمزه‌لوپاک امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به لایحه ارسال گزارش قطعی حسابرسی سال ۱۴۰۱ شهرداری، اظهار کرد: تمام تلاش‌ها در این زمینه برای اصلاح و شفافیت فرایندها بوده است و شورای ششم تقریباً همه تفریغ‌های شورای پنجم را بررسی کرد.

وی با بیان اینکه امروز نیز تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ در موعد مقرر انجام شده است، افزود: اگر گزارش حسابرس در سال‌های قبل بررسی شود، بندهای متعددی دارد، اما با فرایند طی شده روند رو به بهبود است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان درآمد شهرداری در سال ۱۴۰۱ را هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: بودجه مصوب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که با اصلاح متمم به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

حمزه‌لوپاک با تاکید بر اینکه شهرداری در خصوص دریافت مطالبات کوتاهی کرده است، ادامه داد: با توجه به همین امر، شهرداری باید این موضوع را به‌طور جدی بررسی کند.

همچنین جلال کرمی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات نیروهای شهرداری پس از پایان انتخابات برای پاک‌سازی بصری شهر گفت: این نیروها آثار تبلیغاتی موجود در سطح شهر را پاک‌سازی کردند که این موارد شامل ۲۲ هزار متر از جداول شهری، ۷۲۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی و ۷ هزار متر پوستر آویزان، بوده است.

وی تاکید کرد: از اقدامات انجام شده توسط نیروهای شهرداری برای پاک‌سازی شهر باید تقدیر شود.

کد خبر 733461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.