بازگشت ۱۶۴ واحد کاملا تعطیل سمنان به چرخه تولید در دولت سیزدهم

استاندار سمنان گفت: طی فعالیت دولت سیزدهم، ۱۶۴ واحد کاملا تعطیل به چرخه تولید برگشته‌ است و با اقدامات انجام شده نرخ بیکاری در استان نیز به کمتر از ۶ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اسفند_ در مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ اظهار کرد: طی دو سال و نیم اخیر و در دولت سیزدهم، ۱۶۴ واحد کاملاً تعطیل به چرخه تولید برگشته است و با اقدامات انجام شده نرخ بیکاری در استان نیز به کمتر از ۶ درصد رسیده است.

وی افزود: با توجه به صنعتی بودن استان سمنان، دغدغه‌ای در حوزه اشتغال نداریم و تنها مشکل اصلی ما کمبود نیروی کارگری است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: سهم استان در حوزه پرداخت تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۶۷۵ میلیارد تومان بوده که استان سمنان ۹۰۳ میلیارد تومان پرداخت کرده است‌.

هاشمی تصریح کرد: از بانک‌های عامل درخواست می‌کنیم دستورات و اقدامات لازم جهت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ را به استان‌ها ابلاغ کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم استان پای صندوق‌های رأی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در سطح کشور، پنج استان افزایش مشارکت داشته‌اند که استان سمنان یکی از آن‌ها است و این امر با تلاش‌های شبانه‌روزی و دعوت از همه تشکل‌ها به حضور پای صندوق‌های رأی صورت گرفته است.

کد خبر 733460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.