رفسنجان میزبان دومین همایش کمپرهای استان کرمان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رفسنجان از برگزاری دومین همایش کمپرهای استان کرمان در مجاورت عمارت حاج‌آقا علی، بزرگترین خانه خشتی جهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حسن حسینی امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین همایش کمپرهای استان کرمان با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمان در مجاورت عمارت حاج‌آقا علی، بزرگترین خانه خشتی جهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری رفسنجان به محافل گردشگری و نیز آشنایی شهروندان رفسنجانی با سبک‌های متنوع گردشگری شامل کمپینگ و برنامه‌های جانبی از عصر پنجشنبه، هفدهم اسفند تا عصر جمعه، هجدهم اسفند برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رفسنجان تصریح کرد: دومین همایش کمپرهای استان کرمان با حضور تعدادی از کمپرها، موتور ادونچرها و سایکل توریست‌های استان کرمان و استان‌های همجوار با حمایت شهرداری، اتاق بازرگانی، شرکت همگامان مس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه سبک زندگی و کمپینگ موتورها و دوچرخه‌های سایکل توریست برای عموم مردم جذاب است، از کرمانی‌ها برای حضور در این رویداد و آشنایی با این سبک گردشگری دعوت کرد.

کد خبر 733455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.