لزوم توجه مردم به اطلاعیه‌ها، برای ایمن ماندن از سیلاب پیش‌رو

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مردم ضمن توجه به تمام هشدارها و اطلاعیه‌های صادر شده در مناطق سیل‌خیز، اطراف رودخانه‌ها و پایین‌دست سد تردد نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، منصور بیجار اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی از دوشنبه شب تا چهارشنبه، سامانه بارشی جدیدی اکثر نقاط استان، به‌ویژه شهرستان‌های جنوبی را در بر خواهد گرفت و شدت این بارندگی‌ها روز سه‌شنبه بیشتر خواهد بود.

وی افزود: طی چند روز گذشته تاکنون، به‌طور پیوسته هشدارهای متعددی در خصوص وقوع بارش‌های رگباری به مردم اطلاع‌رسانی شد و با توجه به بارش‌ها شرایط زمین تغییر کرده و خاک اشباع شده است و بارندگی‌های جدید سبب خواهد شد سطح بیشتری از زمین در این مناطق درگیر سیلاب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام دستگاه‌های مربوطه و خدمات‌رسان به صورت یکپارچه در حال فعالیت هستند و ماشین‌آلات مورد نظر در نقاط پیش‌بینی‌شده مستقراست.

بیجار با قدردانی از نیروهای جهادی و تمام عوامل حاضر در منطقه از مردم خواست ضمن توجه به تمام هشدارها و اطلاعیه‌های صادر شده توسط رسانه ملی و خبرگزاری‌ها، در مناطق سیل‌خیز، اطراف رودخانه‌ها و پایین‌دست سد تردد نکنند.

کد خبر 733429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.