آخرین تلاش‌ها برای کسب جایگاه و سهمیه

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر والیبال با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، اصفهان، اسلام‌شهر، تهران و یزد پیگیری می‌شود تا سهمیه‌های باقی‌مانده برای پلی‌آف مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر والیبال فردا _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، اصفهان، اسلام‌شهر، تهران و یزد پیگیری می‌شود. تاکنون حضور پنج تیم فولاد سیرجان، شهداب یزد، طبیعت، گیتی‌پسند و پیکان تهران در مرحله پلی‌آف قطعی شده است و این هفته تیم ایفاسرام برای کسب ششمین سهمیه تلاش می‌کند.

ایفاسرام اردکان – فولاد سیرجان ایرانیان

در اولین دیدار این هفته که از ساعت ۱۵ در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان برگزار می‌شود، تیم ایفاسرام اردکان میزبان تیم صدرنشین فولاد سیرجان ایرانیان است. شاگردان عباسعلی میرحسینی ضمن جبران شکست سه بر صفر مقابل سیرجان به دنبال پیروزی و کسب سهمیه پلی‌آف هستند، در طرف مقابل فولادی‌ها با صدرنشینی و قطعی کردن جواز پلی‌آف خود در این هفته انگیزه کمتری برای برتری دارند و احتمالاً با تیم دوم خود پشت تور حاضر شوند تا با آمادگی بیشتر در مرحله بعد ظاهر شوند. شاگردان عطایی در فولاد سیرجان با ۲۰ برد و ۵۷ امتیاز صدرنشین هستند و ایفاسرام نیز با ۱۴ برد و ۴۱ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.

شهداب یزد – شهرداری ارومیه

در دیگر دیدار هفته تیم شهداب یزد در سالن اختصاصی خود از شهرداری ارومیه میزبانی می‌کند. تیم شهرداری ارومیه با توجه به جایگاهش نیاز حیاتی به برتری مقابل مدافع قهرمانی دارد تا با تکرار پیروزی ۳ بر ۲ دیدار رفت سمیه پلی‌آف را کسب کند در طرف مقابل شهدابی‌ها در خانه با توجه به امتیاز میزبانی به دنبال پیروزی هستند تا جایگاه دومی خود را حفظ کنند و مانع صعود تیم طبیعت شوند.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه با ۱۳ برد و ۳۶ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند و شهداب با ۱۶ برد و ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاده است.

طبیعت – سایپا تهران

طبیعت در سالن شهید بیضایی اسلام‌شهر میزبان سایپا تهران است. شاگردان وادی در مقابل تیم خودروساز قعرنشین شانس بالایی برای پیروزی دارند تا با دبل کردن پیروزی‌های خود مقابل سایپا، برای کسب جایگاه دومی تلاش کنند. تیم سایپا با یک برد و ۷ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و شاگردان وادی در طبیعت نیز با ۴۵ برد و ۲۴ امتیاز با تفاضل کمتر نسبت به شهداب در جایگاه سوم قرار دارند.

گیتی‌پسند اصفهان – شهرداری گنبد کاووس

تیم گیتی‌پسند این هفته در سالن مخابرات اصفهان میزبان شهرداری گنبد است. شاگردان عقیلی برای بهبود جایگاه خود به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستند و با توجه به قطعی شدن حضور تیم شهرداری گنبد در پلی‌اوت و تأثیر نداشتن نتیجه بازی در جایگاهش، به نظر می‌رسد کار گیتی‌پسندی‌ها آسان باشد.

گیتی‌پسند با ۱۵ برد و ۴۵ امتیاز در جایگاه چهارم و شهرداری گنبد کاووس با ۷ برد و ۲۵ امتیاز در جایگاه ۱۳ جدول چهارده تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد.

آخرین تلاش‌ها برای کسب جایگاه و سهمیه

برنامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم

ایفاسرام اردکان – فولاد سیرجان ایرانیان

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۵

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: سجاد خان بابازاده

شهداب یزد – شهرداری ارومیه

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶

داور اول: وحید پورکاشیان و داور دوم: اسماعیل رزقی

پاس گرگان – مس رفسنجان

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶

داور اول: علیرضا قریب و داور دوم: حامد آقابراری

گیتی‌پسند اصفهان – شهرداری گنبد کاووس

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت ۱۶

داور اول: مسعود ذوقی و داور دوم: سیدمحمد مهدی موسوی

طبیعت – سایپا تهران

اسلامشهر، سالن شهید بیضایی، ساعت ۱۶

داور اول: محمدرضا کاویان، داور دوم: علی‌اکبر پاکدلان

پیکان تهران – هورسان رامسر

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۶

داور اول: احمد سرمست و داور دوم: هادی تیموری

چادرملو اردکان – نیان الکترونیک مشهد

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۸

داور اول: داوود نافعی و داور دوم: مهرداد شوشتری

جدول لیگ برتر والیبال

. تیم امتیاز بازی برد باخت
۱

فولاد سیرجان

۵۷ ۲۴ ۲۰ ۴
۲

شهداب یزد

۴۸ ۲۴ ۱۶ ۸
۳

طبیعت

۴۵ ۲۴ ۱۶ ۸
۴

گیتی‌پسند

۴۵ ۲۴ ۱۵ ۹
۵

پیکان تهران

۴۲ ۲۴ ۱۴ ۱۰
۶

ایفاسرام اردکان

۴۱ ۲۴ ۱۴ ۱۰
۷

شهرداری ارومیه

۳۶ ۲۴ ۱۳ ۱۱
۸

چادرملو اردکان

۳۷ ۲۴ ۱۲ ۱۲
۹

پاس گرگان

۳۵ ۲۴ ۱۲ ۱۲
۱۰

هورسان رامسر

۳۰ ۲۴ ۱۱ ۱۳
۱۱

مس رفسنجان

۲۸ ۲۴ ۹ ۱۵
۱۲

نیان الکترونیک

۲۸ ۲۴ ۸ ۱۶
۱۳

شهرداری گنبد

۲۵ ۲۴ ۷ ۱۷
۱۴

سایپا

۷ ۲۴ ۱ ۲۳
کد خبر 733424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.