تمدید بیش از ۹۰۰۰ کارت هوشمند رانندگان حمل‌ونقل کالا در البرز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: طی ۱۱ ماه سال‌ جاری بیش از ۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل‌ونقل کالای استان تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، میثم قدمی صبح امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن، ۹۴۴۱ کارت هوشمند رانندگان حمل‌ونقل کالای استان تمدید شده است.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای محسوب می‌شود، افزود: در این بازه زمانی، ۴۸۸ کارت هوشمند برای رانندگان حمل‌ونقل کالا و ۸۶۵ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت‌های هوشمند رانندگان است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارت هوشمند رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای به‌صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

قدمی از رانندگان، شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و همشهریان درخواست کرد: شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، به اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات آن‌ها رسیدگی شود.

کد خبر 733403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.