معبر سبزه‌میدان قزوین بازگشایی شود

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر قزوین گفت: مسؤلان ارشد استان نسبت به تعیین تکلیف و بازگشایی معبر سبزه‌میدان اقدام کنند.

حسین صلح‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با تأکید بر گلایه شهروندان از مشکلات ترافیکی در سبزه‌میدان، اظهار کرد: باید تعیین تکلیف و بازگشایی معبر خیابان آزادی (سبزه‌میدان) توسط مسئولان ارشد استان به سرعت پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم شاهد مشکلات ترافیکی شدید در سبزه‌میدان هستیم و از سوی دیگر تصمیم‌گیر برای بازگشایی معبر سبزه میدان و تردد خودروها در این مسیر نیستیم.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: وقت مردم ارزشمند است و ضرورت دارد تا مسئولان ارشد استان نسبت به خواسته شهروندان در بازگشایی مسیر مسدود شده که در حال حاضر پیادهراه فرهنگی است، اقدام کنند.

صلح‌جو ادامه داد: در شرایطی که وضعیت خیابان پیغمبریه مناسب نیست و بخشی از مسیر بسته شده است، پیشنهاد می‌شود با توجه به ایام پایانی سال حتی به صورت موقت معبر سبزه میدان بازگشایی شود.

وی خواستار توجه مدیریت شهری به پرداخت بازار کار و پرداخت عیدی و پاداش نیروهای کارگری شهرداری قزوین شد و گفت: وضعیت تعاونی مسکن کارکنان شهرداری و برگزاری انتخابات برای این تعاونی هم باید زودتر تعیین تکلیف شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین از حماسه باشکوه حضور مردم در عرصه انتخابات از تلاش شهردار قزوین و مجموعه مدیریت شهری در برگزاری انتخابات تشکر کرد.

کد خبر 733392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.