کشف مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری ۶ نفر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف مواد پیش‌ساز ترقه و ۷۸۲ عدد ترقه دست‌ساز در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در خصوص ساخت و توزیع مواد محترقه در سطح این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از سه باب منزل و یک دستگاه خودروی سواری، ۱۴۵۰ گرم مواد پیش‌ساز ترقه و ۷۸۲ عدد ترقه دست‌ساز خطرناک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این رابطه شش متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت، اما با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد می‌کند، شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 733351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.