۳۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های قزوین خالی است / مردم دوبله‌ پارک نکنند

معاون شهردار قزوین گفت: شهروندان به جای پارک‌های حاشیه‌ای و دوبله از ظرفیت پارکینگ‌هایی سطح شهر قزوین که حدود ۳۰ درصد خالی هستند، استفاده کنند.

اسماعیل عرشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: با تصویب شورای ترافیک استان مسیر حرکت خودروها از شمال به جنوب تقاطع نادری برای روزهای پایان سال مسدود شد.

وی اضافه کرد: جهت روان‌سازی ترافیک در ایام پایانی سال و تسهیل تردد شهروندان مسیر شمال به جنوب خیابان نادری مسدود شده است و به همین خاطر از بازاریان و شهروندان می‌خواهیم تا با مدیریت زمان سفر در ساعت شلوغی ترافیک از تردد غیر ضروری در مسیر خیابان پیغمبریه خودداری کنند.

معاون شهردار قزوین با بیان اینکه شهروندان باید از پارک‌های حاشیه‌ای غیر مجاز خودداری کنند، گفت: شهروندان به جای پارک‌های حاشیه‌ای و دوبله از ظرفیت پارکینگ‌هایی سطح شهر قزوین که حدود ۳۰ درصد خالی هستند، استفاده کنند.

راه‌اندازی خط ویژه نوروزی در شهر قزوین

عرشیان همچنین از اختصاص خط ویژه نوروزی در شهر قزوین خبر داد و گفت: خط ویژه برای حمل و نقل عمومی در ایام پایانی سال برای مسیر چهار راه بازار به سبزه میدان اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: در راستای تأمین نیازهای شهروندان قزوینی در ایام پایانی سال از فردا پانزدهم اسفند ماه مسیر چهار راه بازار به سبزه میدان به صورت خط ویژه برای حمل و نقل عمومی اختصاص می‌یابد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: ۱۶ دستگاه اتوبوس درون شهری در مسیر سبزه میدان به بازار در حال فعالیت است که خطوط ۲ و ۱۳ ناوگان اتوبوسرانی قزوین که از پرترددترین خطوط محسوب می‌شود، به شهروندان خدمات ویژه ارائه خواهند کرد.

کد خبر 733334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.