رصد کامل بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در ایام سفرهای نوروزی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در بازدید از پایانه مسافری ارومیه از رصد کامل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی مدقالچی امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در بازدید از پایانه مسافری شهرستان ارومیه اظهار کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی بر این تلاش هستیم که سفرهای ایمنی را برای هموطنان در سطح آذربایجان‌غربی فراهم کنیم.

وی افزود: از این رو رصد کامل ناوگان حمل و نقل مسافر به صورت مداوم آغاز شده و در طول اجرای طرح نیز ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان با آمار بالای جابجایی مسافر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به منظور رعایت حقوق شهروندی و در راستای ایجاد امنیت سفر مقادیری از قبیل رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی و سایر موارد فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدقالچی تصریح کرد: بازدیدهای میدانی از ناوگان حمل و نقل مسافر در طول سال به صورت مداوم انجام می‌پذیرد و در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ این بازدیدها با همکاری پلیس راه انجام خواهد گرفت و از مردم درخواست داریم هرگونه شکایات خود از این ناوگان را با سامانه ۱۴۱ در میان گذاشته و پیشنهادات و انتقادات خود را از این طریق مطرح کنند.

کد خبر 733323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.