نباید به سپاهان می‌باختیم و شایسته برد بودیم / در نیم‌فصل دوم یقه‌ تیم‌ها را خواهیم گرفت

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: جوانانی داریم که به مرور زمان به ما کمک می‌کنند و به توانایی مدیرعامل و بحث فنی‌مان و همچنین حمایت هواداران و مسئولان قزوین شک ندارم و امیدوارم با تلاشی که انجام می‌دهیم در ادامه مسیر همان شمس‌آذر نیم‌فصل اول را فوتبال‌دوستان ببینند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شامگاه امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ سعید دقیقی در کنفرانس‌خبری پس از بازی تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و سپاهان اصفهان در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی اظهار کرد: امروز روی فوتبال بی‌رحم به ما اثبات شد. در نیمه‌اول موقعیت‌های بسیار زیاد و خلق موقعیت‌های مختلف داشتیم اما سپاهان با تنها فرصتی که داشت به ما گل زد تا درس بگیریم وقتی می‌توانیم به گل برسیم به‌جای خودخواهی از حق‌مان دفاع کنیم و باید نتیجه برعکس می‌شود.

وی افزود: باید در همه لحظات بحث تیمی رعایت می‌شد. روز تلخی برای من و تیم ما شد و می‌توانستیم با اختلاف برنده شویم اما جو بازی و حضور هواداران سپاهان باعث شد نتوانیم برگردیم و روی یک صحنه در نیمه‌اول گل خوردیم و پس از دریافت گل دوم، در موقعیتی که کارت زرد هم نداشت با اشتباه داور ده‌نفره شدیم و شیرازه تیم از هم پاشید. بازی بدی ارائه نکردیم اما در برخی دقایق از نظر بدنی کم آوردیم. به‌هرحال جام حذفی برای ما تمام شده و امیدوارم درس خوبی بگیریم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در نقش‌جهان چنین فشاری مانند ما به سپاهان آورده باشد اما نتیجه‌ای که حق‌مان بود رقم نخورد.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین تصریح کرد: در قزوین هم مقابل سپاهان شایسته پیروزی بودیم و امروز هم نیمه‌اول شایسته برد بودیم. اما باتوجه به کمبودهایی که داریم و چهار روز یک‌باز هم باید بازی کنیم فشارها می‌تواند به ما آسیب بزند و شاید توفیق‌اجباری شد که امروز ببازیم. اگر تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستم در جام‌حذفی پدیده باشیم.

سعید دقیقی خاطرنشان کرد: صادق آلبوصبیح درگیری با رامین رضائیان نداشت و بازیکن ما خطا نکرد و داور چهارم که نزدیک صحنه بود هم کاری نکرد تا اخراج شود و روی گل دوم سپاهان هم فکر می‌کنم کمک‌داور که از صحنه‌های بازی هم عقب بود اشتباه کند اما فوتبال است و پیش می‌آید. رامین هم عزیز ماست و بحث خاصی نبود اما از وی خواستم اگر خطا نبوده به داور بگوید که بازیکن‌مان اخراج نشود.

وی ادامه داد: اولویت ما در کار کیفیت است. به گذشته برنمی‌گردم و قوی‌تر از قبل ادامه می‌دهیم. اعتقاد دارم کادر مدیریتی و فنی کارشان را بلد هستند. جوانانی داریم که به مرور زمان به ما کمک می‌کنند و به توانایی مدیرعامل و بحث فنی‌مان و همچنین حمایت هواداران و مسئولان قزوین شک ندارم و امیدوارم با تلاشی که انجام می‌دهیم در ادامه مسیر همان شمس‌آذر نیم‌فصل اول را فوتبال‌دوستان ببینند.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر در پایان گفت: فوتبال مسیری جلو می‌رود که همه باشگاه‌ها باید مانند سپاهان شوند چرا که اگر این چنین نباشد در حاشیه خلیج‌فارس نمی‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و امیدوارم با بحث حرفه‌ای‌سازی و حق‌پخش یقه تیم‌ها را در ادامه بازی‌ها بگیریم.

کد خبر 733311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.