هزار و ۳۹۳ پایگاه جشن نیکوکاری، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: یک هزار پایگاه در مدارس استان و ۳۹۳ پایگاه در میادین اصلی شهرها، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد، آماده دریافت کمک‌های مردمی به نیازمندان در جشن نیکوکاری در استان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، محمد عرب امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در حاشیه مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه محدثه بیرجند با تبریک ۱۴ اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: در آستانه سال نو با برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عید همدلی» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمندان به استقبال بهار می‌رویم.

وی با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند تا قبل از ماه رمضان افزود: امروز همزمان با سراسر کشور زنگ جشن نیکوکاری در مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش نواخته شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی روز پنج شنبه در معابر اصلی شهرها و جمعه در مصلی‌های نماز جمعه خواهد بود.

وی ادامه داد: در این هفته ۱۵۰ مرکز نیکوکاری و ۲۱ مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید هستند.

عرب با اشاره به پرداخت کمک‌ها با بهره گیری از روش‌های نوین تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از شماره گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* همچنین واریز وجوه نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ کمک‌های خود را برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سال گذشته مردم نیکو کار خراسان جنوبی ۱۹۷ میلیارد ریالی در جشن نیکوکاری کمک کردند ادامه داد: در اولین گام در هفته احسان و نیکوکاری پیش‌رو ۵۸۴ بخاری، ۶۰۰ آبگرمکن ،۶۱۲ سری جهیزیه و ۵۰۰ سبد غذایی به نیازمندان استان خراسان جنوبی اهدا می‌شود.

کد خبر 733298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.