۲۴ سارق و مالخر طی سه روز در گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق و ۱۲ مالخر در طرح عملیاتی سه روزه کنترل صنوف، مقابله با خریداران اموال سرقتی و سارقان سیم برق و کابل مخابرات در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با اشاره تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای برخورد با مجرمان و متخلفان و جلوگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی با بیان اینکه طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در خصوص سرقت سیم برق و کابل مخابرات به مدت سه روزه در سطح استان گیلان اجرا شد، افزود: در این راستا طی عملیات‌های جداگانه، ۱۲ سارق و ۱۲ مال‌خر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۴ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات اعتراف کرده و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، تصریح کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 733267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.