حذف استقلال از گردونه رقابت‌ها به دست شاگردان نویدکیا

دو تیم استقلال و صنعت مس کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو تیم استقلال و صنعت مس کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور در خانه شاگردان نویدکیا مقابل هم به میدان رفتند که در پایان شاگردان محرم نویدکیا با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان شدند.

دیدار تیم‌های استقلال و صنعت مس رفسنجان

ورزشگاه: شهدای مس

داور: رضا عادل

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند (۵۶- مهدی مهدی پور) آرمین سهرابیان، صالح حردانی (۷۲- میلاد فخرالدینی)، جعفر سلمانی (۵۶- ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (۴۶- مهرداد محمدی)، آرمان رمضانی (۷۲- گوستاوو بلانکو)

سرمربی: جواد نکونام‌

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد (۲+۹۰- عرفان شهریاری)، محمدمهدی محبی، سعید واسعی (۸۵- محمد اکبری)، سجاد شهباززاده (۲+۹۰- مهدی ترکمان)

سرمربی: محرم نویدکیا

گل‌ها:

محمدمهدی محبی (دقیقه ۲۴)، منتظر محمد (دقیقه ۶۷) رای مس رفسنجان

شرح گل‌ها:

مس رفسنجان یک – استقلال صفر (دقیقه ۲۴: محمدمهدی محبی): پس از یک و دوی سعید واسعی با فرشید باقری، واسعی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض، محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی دروازه آبی‌ها را باز کرد.

مس رفسنجان دو- استقلال صفر (دقیقه ۶۷: منتظر محمد): نفوذ خوب منتظر محمد، وی را در یک موقعیت تک به تک با حسینی قرار دارد که وی نیز با یک ضربه فنی دروازه استقلال را برای دومین بار در این دیدار گشود.

اخطار:

حامد لک (دقیقه ۹)، رامتین سلیمان زاده (دقیقه ۴۵) از مس رفسنجان

دقایق حساس:

دقیقه ۴- شلیک فرشید باقری به سوی دروازه استقلال با واکنش حسینی روبه رو و دفع شد.

دقیقه ۵- شوت مستقیم سجاد شهباززاده با فاصله از; کنار دروازه استقلال خارج شد.

دقیقه ۹- ضربه ایستگاهی استقلال روی سنگر حامد لک ارسال شد اما توپ به خوبی بر روی سر مرادمند ننشست و بیرون رفت، داور در این صحنه اعتقاد به خطای حامد لک داشت و به نفع استقلال اعلام پنالتی کرد.

دقیقه ۱۱- صالح حردانی پشت توپ قرار کرفت تا ضربه پنالتی را بزند، اما توپ توسط حامد لک راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۹- بازیکن مس به دروازه استقلال نزدیک شد، اما قبل حسینی با خروج به موقع توپ را دفع کرد.

دقیقه ۳۴- حامد لک با خروج از دروازه با مشت توپ را دفع کرد تا همچنان دروازه مس را بسته نگه دارد.

دقیقه ۳۸: با اشتباه روزبه چشمی، محبی صاحب توپ شد، اما شوت وی در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۴۴- اشتباه رامتین سلیمان‌زاده برای دفع توپ حردانی، موجب شد تا توپ با فاصله کم از کنار دروازه مس به خارج برود.

دقیقه ۴۸- کرنر جلالی با ضربه سر سیلوا همراه شد و از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴- سیلوا به توپ ارسالی نرسید تا توپ از کنار دروازه لک خارج شود.

دقیقه ۵۵- امید حامدی فر از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای محکم توپ را به سمت دروازه مس زد که با واکنش خوب حامد لک همراه شد.

دقیقه ۶۰- ضربه سر سهرابیان با فاصله کم از کنار سنگر لک به خارج رفت تا استقلال به کرنر برسد.

دقیقه ۶۳- تعلل سیلوا موجب شد تا محبی به نزدیکی سنگر استقلال برسد، اما واکنش به موقع حسینی دروازه استقلال را نجات داد.

دقیقه ۷۵- شهباززاده در ضد حمله مسی‌ها صاحب توپ شد ولی توپش راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۱- قیچی برگردان امید حامدی فر با فاصله از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷ - سیلوا از به هم ریختگی جلوی دروازه مس رفسنجان استفاده کرد و توپ را درون دروازه جا داد اما گل استقلالی‌ها خطا اعلام شد تا نتیجه همچنان به سود شاگردان نویدکیا باشد.

دقیقه ۸۹- خروج به موقع حامد لک موجب شد تا محمدی نتواند در یک صحنه تک به تک دروازه مس را باز کند.

دقیقه ۹۰+: واکنش به موقع حسینی موجب شد تا محبی نتواند گل سوم مس را به ثمر برساند، همین توپ در ریباند به ترکمان رسید ولی شوت محکم وی نیز راهی به دروازه نداشت.

شرح بازی:

نیمه نخست با دو موقعیت گلزنی برای تیم مس‌رفسنجان آغاز شد. بازی با سرعت بالا و استفاده دو تیم از توپ در ضدحملات دنبال می‌شد و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی داشتند. با از دست رفتن پنالتی تیم استقلال روند بازی تغییر کرد و دو تیم هجومی‌تری بودیم. فرار زیبای سعید واسعی به سمت دروازه استقلال در میانه نیمه نخست موجب شد تا محبی گل مس را به ثمر برساند. اشتباهات زیاد خط دفاع استقلال موجب شده بود تا بازیکنان مس از هر راهی بتوانند به دروازه حسینی نزدیک شوند.

در ادامه شاگردان نکونام درصدد جبران نتیجه و گلزنی بودند اما با از دست رفتن موقعیت‌ها نتوانستند تغییری در روند بازی ایجاد کنند. به علت سرعت بازی، در نیمه نخست شاهد درگیری بازیکنان دو تیم بودیم که حاصل آن دو کارت زرد برای تیم نویدکیا بود.

شاگردان نویدکیا برای جبران گلی که دریافت کرده بودند نیمه دوم را شروع کردند، اما به هم ریختگی‌های تیم استقلال و اشتباهات فردی زیاد این بازیکنان موقعیت‌های پی در پی را در اختیار تیم مس قرار دارد.

شاگردان محرم نویدکیا پس از رسیدن به گل دوم سعی کردن بیشتر در فاز دفاع قرار بگیرند و از نتیجه‌ای که کسب کرده بودند دفاع کنند در مقابل استقلال بیشتر در فاز حمله قرار گرفته بود و تلاش داشت تا از ضد حملات برای رسیدن به کل استفاده کند. درخشش حسین حسینی در چند موقعیت موجب شد تا مسی‌ها نتوانند به گل‌های بیشتر برسند. هرچند در دقایق پایانی و وقت اضافه، استقلالی‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند اما دقیق نبودن ضربات و واکنش‌های به موقع لک موجب شد تا این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود مس رفسنجان به پایان برسد.

کد خبر 733262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.