آماده‌سازی خانه تاریخی نیکدل با هدف پذیرش مسافران نوروزی

​​​​​​​شهردار منطقه هشت تبریز از ساماندهی خانه تاریخی نیکدل در آستانه نوروز با رنگ‌آمیزی در و پنجره‌های این خانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین منیری فر ظهر امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور آماده سازی خانه نیکدل برای نوروز ۱۴۰۳، عملیات رنگ آمیزی آب‌نما، درب‌ها و پنجره‌های این خانه تاریخی را در کنار گلکاری و ساماندهی محوطه اجرایی شد.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مرمتی متعدد در محدوده مرکزی شهر گفت: اجرای این پروژه‌ها موجب هویت بخشی بافت تاریخی تبریز شده است و ضرورت دارد با ساماندهی این اماکن، ظرفیت‌های گردشگری ساماندهی شود.

شهردار منطقه هشت تبریز با اشاره به لکه‌گیری و آسفالت خیابان ارک، خاطرنشان کرد: به دلیل حفاری‌های انجام یافته و خرابی آسفالت این مسیر، بعد از انجام زیرسازی‌های لازم، آسفالت ریزی خیابان ارک جدید، توسط اکیپ آسفالت شهرداری این منطقه اجرایی شد.

منیری‌فر اضافه کرد: در قالب این پروژه، بالغ بر ۱۰ تن آسفالت ریزی شده و کلیه نواقص آسفالت خیابان ارک جدید رفع شد.

وی از تداوم آسفالت ریزی معابر مرکزی شهر در آستانه نوروز، خبر داده و گفت: در صورت مساعدت آب و هوایی، طی روزهای آینده تمام معابر نیازمند منطقه هشت تبریز که وضعیت نامناسبی داشته و شهروندان را دچار مشکل می‌کنند، آسفالت‌ریزی خواهد شد.

کد خبر 733222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.