جمع‌آوری ۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: تاکنون مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری برای دانش‌آموزان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان فارس، یوسف علوی امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در مراسم سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری با نواختن نمادین زنگ نیکوکاری در مدرسه شهید مرزبان ناحیه ۴ شیراز اظهار کرد: این مراسم هر سال از ابتدای بهمن و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال‌جاری و از ابتدای برگزاری این آئین، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است که از این مبلغ، ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی توسط پایگاه‌های امدادی و ۲۰ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در ادامه از توزیع پاکت‌های کمک‌های مردمی با QR در مدارس خبر داد و تصریح کرد: این پاکت‌ها تا هفته آینده از سراسر مدارس جمع‌آوری و به کودکان بی‌بضاعت همان مدرسه تقدیم می‌شود.

علوی افزود: نیکوکاران استان می‌توانند از طریق کد دستوری USSD کمیته امداد فارس و شماره‌گیری #۰۷۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۱ کمک‌های خود را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان تقدیم کنند.

کد خبر 733203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.