رونمایی از ۷ بازی جدید در سطح شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: هفت بازی جدید این سازمان با حدود ۴۰۰ قطعه برای بارگذاری در پارک‌های مناطق پانزده‌گانه و ناژوان این کلان‌شهر آماده شده است و امروز (دوشنبه) از این بازی‌ها رونمایی می‌شود.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفت بازی جدید سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با حدود ۴۰۰ قطعه برای بار گزاری در پارک‌های مناطق پانزده‌گانه و ناژوان این کلان‌شهر آماده شده است.

وی با بیان اینکه این بازی‌ها برای نخستین‌بار در کشور در مقیاس شهری و شهروندی طراحی و ساخت شده است، افزود: این بازی‌ها شامل تک بال، مبلمان فوتبالی، فانل‌بال، بسکتبال خانواده، گل کوچک و هدف‌گیری بزرگ و کوچک بوده و هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد در زمینه فنی تخصصی و در زمینه اثربخشی ورزشی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: شاخص‌های قابل ارزیابی هر کدام از این بازی‌ها برای شناخت بیشتر شهروندان در نظر گرفته شد و در حال حاضر می‌توان گفت که این رویداد سرآغازی برای افزایش نرخ سلامت جامعه، توسعه سرانه ورزشی، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی رشته‌های مختلفی از جمله فوتبال، فوتسال، سپک تاک را، والیبال و بسکتبال است.

قنادنیا گفت: این بازی‌ها ضریب بسیار خوبی برای نشاط اجتماعی و پویایی نقش افراد در قالب خانواده با حفظ عفت و حیا دارد.

وی ادامه داد: آئین رونمایی از بازی‌های این سازمان امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ ساعت ۱۳:۰۰ برگزار می‌شود، همچنین در حاشیه این رویداد از سه مبل جدید و تخصصی این کلان‌شهر تخت عنوان‌های مختلفی از جمله مبلمان کودک، سالمند و تماشا رونمایی خواهد شد.

کد خبر 733155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.