نصف‌جهان میزبان رویداد بین‌المللی مدرسه زمستانه‌ آسیایی

به دنبال امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با دانشگاه‌های مالزی، نصف‌جهان میزبان دانشجویان مالزیایی به همراه جمعی از دانشجویان مشغول به تحصیل در این کشور از سوریه، سومالی، فلسطین و بحرین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دنبال امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با دانشگاه‌های مالزی، امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ اصفهان میزبان دانشجویان مالزیایی، به همراه جمعی از دانشجویان مشغول به تحصیل در این کشور از سوریه، سومالی، فلسطین و بحرین به مدت یک هفته است.

در مراسم گشایش این رویداد بین‌المللی در خانه مشروطیت اصفهان، پروفسور احمد سنوسی از مالزی و محمدرضا آرام از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به طرح اسلام و جهانی شدن، مخاطرات و فرصت‌ها اشاره کردند و با حضور دانشجویان ایرانی و خارجی مباحثی همچون حکمرانی دیجیتال و وحدت مسلمانان مورد گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

این امر یک نیاز واقعی برای ایران امروز است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با شناخت علمی و صحیح آن در راستای تحقق رسالت علمی خود در میادین علمی جهان با هماهنگی نهادهای دیپلماتیک و در گام حاضر، رایزنی فرهنگی ایران در مالزی، به آن پرداخته است.

در این رویداد، دانشجویان آسیایی در بازدید از محورهای تاریخی اصفهان با تمدن و تاریخ غنی ایران آشنا خواهند شد و در ادامه از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد و کارخانه‌های صنعتی بزرگ اصفهان دیدار می‌کنند.

کد خبر 733137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.