ثبت بیش از ۵۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طی ۱۱ ماه سال‌ جاری، ۵۰ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۳۱۴ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره‌کل به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۳۱۴ تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شمال استان به ثبت رسیده که این میزان حاکی از افزایش ۶۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی افزود: این میزان تردد توسط ۵۰ دستگاه ترددشمار در محورهای تحت پوشش اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان پرترددترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت را به ترتیب محورهای زاهدان، خاش و بالعکس و محور زاهدان، سه‌راهی دشتک و بالعکس اعلام کرد و افزود: در این مدت، ۱۵ درصد ترددهای جاده‌ای استان مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

کُرد یادآور شد: هم‌وطنان پیش از آغاز سفر می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان مطلع شوند.

کد خبر 733091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.