مهرسان در یک قدمی قهرمانی

در چارچوب رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان فردا تیم‌های مهرسان تهران و گروه بهمن تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان فردا _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ تیم‌های مهرسان تهران و گروه بهمن تهران برای فینال چهارم این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در فینال اول که جمعه، ششم بهمن برگزار شده بود، تیم گروه بهمن تهران موفق شد مهرسان را با نتیجه ۷۴ بر ۶۳ مغلوب خود کند. در این دیدار از تیم گروه بهمن تهران، مهلا عابدی با ۱۲ امتیاز ۱۷ ریباند پنج پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن شد.

در فینال دوم که پنجشنبه، دهم اسفند برگزار شده بود، مهرسان با نتیجه ۷۴ بر ۶۷ پیروز میدان شد و نتیجه را به تساوی کشاند. در این دیدار از تیم مهرسان تهران، جایامونی ولچ کولمن با ۲۷ امتیاز، پنج ریباند، پنج توپ‌ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن زمین شد.

فینال سوم که یکشنبه، سیزدهم اسفند برگزار شده بود، مهرسان با برتری ۷۲ بر ۶۵ بر گروه بهمن غلبه کرد و دو بر یک از حریف خود پیش افتاد. در این دیدار از مهرسان تهران، زینب غفاری با ۱۲ امتیاز، ۱۲ ریباند، یک پاس گل و کارایی ۱۸ بهترین بازیکن شد.

برنامه فینال لیگ‌برتر بسکتبال (در صورت پیروزی گروه بهمن در دیدار فردا)

فینال پنجم؛ شنبه، نوزدهم اسفند (ساعت ۱۵)

کد خبر 733059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.